klachtenreglement Jeugdwet
Uiteraard vinden wij het erg vervelend als u een klacht heeft. Hieronder staan de stappen die u doorloopt als u uw ongenoegen wilt uiten. Wij benadrukken dat wij het prettig vinden wanneer u in eerste instantie uw ongenoegen bespreekt met de organisatie Begeleidingscentrum Zuid.
1. De klager kan zijn/haar ongenoegen uiten bij het AKJ (advies en meldpunt klachten jeugd) via hun website www.akj.nl of telefonisch via 088 555 1000. Het ongenoegen kan ook te allen tijde direct bij eigenaar/directeur I. van Rooijen, via mail i.vanrooijen@studiecentrumzuid.nl of telefonisch via 06 81278718, worden geuit.
2. De organisatie beoordeelt eerst de mogelijkheid tot het arrangeren van een gesprek tussen de klager en beklaagde om het ongenoegen uit te spreken en op te lossen.
3. Indien door middel van stap 2 het ongenoegen niet kan worden weggenomen en/of stap 2 door klager en/of beklaagde niet gewenst is, kan de organisatie of de klager de onafhankelijke klachtencommissie van Klachtenportaal Zorg (www.klachtenportaalzorg.nl) benaderen door wie een gesprek tot stand wordt gebracht met als doel het ongenoegen alsnog weg te nemen.
4. Indien zowel middels stap 2 als stap 3 het ongenoegen niet kan worden weggenomen, wordt de klachtenprocedure gevolgd en wordt een klacht ingediend bij de onafhankelijke klachtencommissie van Klachtenportaal Zorg.
Voor een uitgebreide klachtenprocedure van Klachtenportaal Zorg verwijzen wij u naar de bijlage onder aan deze pagina.
1. De klager kan zijn/haar ongenoegen uiten bij het AKJ (advies en meldpunt klachten jeugd) via hun website www.akj.nl of telefonisch via 088 555 1000. Het ongenoegen kan ook te allen tijde direct bij eigenaar/directeur I. van Rooijen, via mail i.vanrooijen@studiecentrumzuid.nl of telefonisch via 06 81278718, worden geuit.
2. De organisatie beoordeelt eerst de mogelijkheid tot het arrangeren van een gesprek tussen de klager en beklaagde om het ongenoegen uit te spreken en op te lossen.
3. Indien door middel van stap 2 het ongenoegen niet kan worden weggenomen en/of stap 2 door klager en/of beklaagde niet gewenst is, kan de organisatie of de klager de onafhankelijke klachtencommissie van Klachtenportaal Zorg (www.klachtenportaalzorg.nl) benaderen door wie een gesprek tot stand wordt gebracht met als doel het ongenoegen alsnog weg te nemen.
4. Indien zowel middels stap 2 als stap 3 het ongenoegen niet kan worden weggenomen, wordt de klachtenprocedure gevolgd en wordt een klacht ingediend bij de onafhankelijke klachtencommissie van Klachtenportaal Zorg.
Voor een uitgebreide klachtenprocedure van Klachtenportaal Zorg verwijzen wij u naar de bijlage onder aan deze pagina.

2020_klachtenreglement_kpz_jeugdwet.pdf | |
File Size: | 323 kb |
File Type: |